Z3X PRO SAMSUNG TOOL v29.5 Nasıl İndirilir Yükleyici ile Kırık% 100 TEST EDİLDİ


Merhaba arkadaşlar, umarım iyisinizdir. Bu yüzden bugün sizlerle güçlü yazılım Z3X PRO SAMSUNG TOOL sürüm 29.5'i paylaşıyorum.

Genel Bakış

Samsung telefonları için en iyi araç hakkında konuştuğumuzda Z3X apeks seviyesindedir. Z3X Samsung Tool Pro, Samsung cep telefonunda ortaya çıkan her sorun için mükemmel bir çözüm olduğu için Samsung kullanıcıları için hepsi bir arada bir duraktır. Samsung Telefonlarının yanıp sönmesine, kilidini açmaya, Google hesap doğrulamasını atlamaya ve Samsung Telefonlarını sıfırlamaya yardımcı olur  NVM, IMEI numarası , ağ problemini onarmak ve telefonları çözmek istediğinizde de iyi bir seçimdir  .

Z3X Samsung Tool Pro'nun geliştiricileri, her sorunumuz için bize en iyi çözümü sağlamak için çok çalışıyorlar; Her son güncellemeyle birlikte, bu aracı piyasada bulunan Samsung cihazlarının çoğunu destekleyebilmesi için daha yaygın hale getiriyorlar. Son zamanlarda, tüm yeni piyasaya sürülen telefonları destekleyen ve eski sürümlerde desteklenemeyen bazı Samsung Telefonları için kullanılabilir hale getiren Z3X Samsung Tool Pro'nun en son sürümünü çıkardılar. Bu makalenin sonunda hangi telefonların desteklendiğini öğreneceksiniz.
Bu yüzden size Z3X Samsung Tool Pro 29.5 Full Crack Hacked Versiyonunu Kutusuz sunmak için çaba gösterdik.
Bu Crack Sürümünün Özellikleri:
  • Kayıt gerektirmez.
  • HWID'ye ihtiyaç duymaz.
  • Herhangi bir şifreye gerek yok.
  • Yükleyici ile en iyi şekilde çalışır.
  • Z3X Shell'de her Samsung Telefonu alfabetik sırayla seçmek kolaydır.
  • Pil Kalibrasyon ekranı Kontrast ve RXX hizmetleri mevcuttur.

Kutusuz Z3X Samsung Tool Pro Tam Hacklenmiş Sürüm Nasıl İndirilir?

  • Adım 1. Öncelikle, Z3X Samsung Tool Pro 29.5 kurulum dosyasını yüklemeden önce bilgisayarınızdaki tüm antivirüs uygulamalarınızı kapatın, aksi takdirde çalışmayacaktır.
  • Adım 2.  Verilen bağlantıdan Z3X Samsung Tool Pro 29.5 RAR dosyasını indirin  .
  • Adım 3. Z3X Tool Pro'yu indirilen RAR dosyasından çıkarın.
  • Adım 4. “Samsung Tool Pro” adlı çıkartılmış klasöre gidin.
  • Adım 5. “Loader.exe” adlı kurulum dosyasına sağ tıklayın ve “Yönetici olarak çalıştır” ı seçin.

Adım 6. "Kayıtlı Değil" penceresi açıldığında, üç seçenek arasından "Dene" düğmesine basmanız yeterlidir.


  • Adım 7. Şimdi bir süre bekleyin ve Z3X Samsung Tool Pro başlatılacaktır. Araç 2 veya 3 dakika bekledikten sonra başlamazsa 5. Adımı tekrarlayın ve tekrar deneyin.
  • Adım 8. Samsung Tool Pro başlatıldıktan sonra, "Ayarlar" a gidin.
  • Adım 9. Ardından sol taraftan "Klasör" e tıklayın.
  • Adım 10. “Samsung Tool Pro çıkarılan klasörün” konumunu buraya ekleyin ve kaydetmek için “Uygula” düğmesine dokunun.
Bu 10 adımı tamamladığınızda, Samsung Tool Pro Sürüm 29.5'i bilgisayarınıza başarıyla yüklediniz. Kurulum işlemi sırasında herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, sorunu çözmek için aşağıda verdiğimiz ipuçlarını deneyin.



İpucu 1: Çıkarılan Klasörde Loader.exe Dosyası Eksik

Loader.exe dosyasının ayıklanan klasörde görünmediğini fark ederseniz, bunun nedeni exe dosyasını bir virüs olarak gören ve kaldıran virüsten koruma yazılımınızı kapatmamış olmanızdır. Bu nedenle, Samsung Tool Pro'yu kurmadan önce tüm antivirüs yazılımınızı devre dışı bıraktığınızdan emin olmalısınız.

İpucu 2: Z3X Samsung Tool Pro Card Bulunamadı Nasıl Onarılır

"Kart bulunamadı" veya "Paketi Aç" gibi bir hata bildirimi alırsanız, aracı 5. Adımda yönetici olarak çalıştırmamış olabilirsiniz