Recent Post

Contact

Ads 300 x 600

Recent Posts

Recent Posts

Pages

Categories

Blogger tarafından desteklenmektedir.

WAN Miniports Kaldırma












Geniş alan ağı mini portu (WAN mini portu) bir 
Windows XP'de ve daha sonraki Windows sürümünde Ethernet üzerinden noktadan noktaya protokol (PPoE) ve WAN kurulumunu mümkün kılan kablosuz ağ gibi alternatif bağlantı yöntemlerine izin veren sürücü.

Bazı zamanlarda WiFi sürücüsünü geçersiz kılar. Bu durumda WiFi, WAN Miniports kaldırılıncaya veya devre dışı bırakılıncaya kadar çalışmayı durdurur. Not: Hey guys Microsoft, bu sorunu KB3194496 güncelleştirmesinde düzeltti. Bu yüzden sadece Windows'u güncelleyin. Sorun devam ederse, aşağıdaki gibi devam edin. WAN Miniports kurtulmak için aşağıdaki adımları izleyin

Adım 1. Aygıt Yöneticisi> Ağ Bağdaştırıcılarına gidin. 
    WAN Miniports orada olmasa da, görünmeli, 'Gizli Cihazları Göster' seçeneğini seçin.
Adım 2. Artık WAN Miniports'ları aldınız, bunları devre dışı bırakınız  .
Adım 3. Windows Başlat Menüsü Simgesine Sağ Tıkla, 'RUN' Türünü Seç ' regedit 'Enter'a tıklayın.
Adım 4. Git HKEY_LOCAL_MACHINE> SYSTEM> CurrentControlSet> Denetim> Sınıf > {4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Adım 5. Sağ Tıkla Dışarı Aktar'ı seçin ve bir şeyler yanlış gittiğinde bir yere kaydedin.
6. Adım {4d36e972-e325-11ce-bfc1-08002be10318} 'in altında 

Her klasör (1) & Bildirimi 'DriverDesc' seçin (2) Onun Veri içeriyor ise 'WAN Miniport (****)' ya da 'ms _ **** miniport'unu' (3) SİL onu
Adım 7. Bilgisayarı 'Ağlar ile Güvenli Mod' olarak yeniden başlatın .
Adım 8. Aygıt Yöneticisi'ni açın ve tüm WAN Miniports'unu KALDIRIN.
Adım 9. PC'yi yeniden başlatın. Tebrikler IT YAPTI ... !!! WAN Miniports yeniden ortaya çıktığında aşağıdaki gibi yapın:





  • Koşmaya git'. Services.msc " yazın.
  • 'Bulun Uzaktan Erişim Bağlantı Yöneticisi '                                                                                                                                                                                                                                                                               
  • Sağ tıklayın ve onu durdurun.
  • Tekrar sağ tıklayın, özellikleri seçin ve devre dışı bırakın.
  • Güvenli Soket Tüneli Protokol Hizmeti 'ile aynısını yapın









Google Plus ile Paylas

About zafer

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder