Recent Post

Contact

Ads 300 x 600

Recent Posts

Recent Posts

Pages

Categories

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Programsız Driver Bulma




1) Bilgisayarıma Sağ Tık Yaparak Özellikler’den ‘Aygıt Yöneticisini’ açıyoruz ve hatalı veya eksik olan Driver’ın üzerine gerek sağ tık yapıyor ve özellikler diyoruz.
2) Gelen Pencereden Ayrıntılar kısmını seçiyoruz ve menüden ‘Donanım Kimlikleri’ kısmını seçiyoruz
3) Aşağıda gelen kimlik numaralarından herhangi birini kopyalıyoruz. CTRL-C işlemini kullanınız.
4) Devid.info adresine giriş yapıyoruz.
5) Yukarıdaki Arama Bölümüne Donanım Kimliğimizi yapıştırıyoruz ve Aratıyoruz.
6) Arama bitiminde gelen driveri indirip kuruyoruz olay bu.
Not: Eğer ki ilk donanım kimliğinde bulamazsa diğer Donanım Kimliklerini tek tek kopyalayıp deneyin daha da olmaz ise ‘Donanım Kimliklerini’ seçtiğimiz bölümden ‘Uyumlu Kimlikleri’ seçerek oradaki kimlikleri üzerinden de arama yapabilirsiniz. İllaki bulacaktır. En Kolay Driver Bulma Yöntemi yazılı olarak Anlatım bitmiştir.

En Kolay Driver Bulma Yöntemi Resimli Anlatım

Adım 1

En Kolay Driver Bulma Yöntemi  en kolay driver bulma yöntemi
En Kolay Driver Bulma Yöntemi

Adım 2

En Kolay Driver Bulma Yöntemi  en kolay driver bulma yöntemi
En Kolay Driver Bulma Yöntemi

Adım 3

En Kolay Driver Bulma Yöntemi en kolay driver bulma yöntemi
En Kolay Driver Bulma Yöntemi

Adım 4

En Kolay Driver Bulma Yöntemi en kolay driver bulma yöntemi
En Kolay Driver Bulma Yöntemi

Adım 5


Google Plus ile Paylas

About zafer

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder