Recent Post

Contact

Ads 300 x 600

Recent Posts

Recent Posts

Pages

Categories

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ücretsiz 2022 (180 gün) için ürün anahtarı olmadan Windows 10 Pro nasıl etkinleştirilir

Ücretsiz 2022 (180 gün) için ürün anahtarı olmadan Windows 10 Pro nasıl etkinleştirilir

Yöntem 1: Windows 10 Pro'yu (32/64 bit) etkinleştirmek için bir toplu iş dosyası kullanıyorsunuz

1. Adım : bit.ly/windows10pro adresini ziyaret edin  2.
Adım : Yukarıdaki kodu yeni bir metin belgesine kopyalayın

kopyala-metin-etkinleştir-windows-10.jpg

Adım 3 : Bir toplu iş dosyası olarak kaydedin, “1click.cmd” adını verin.

Not : Windows 10 kullanıyorsanız, Windows Defender'ı devre dışıbırakırsınız.

kodu toplu iş dosyası olarak kaydet

kaydetme kodu.jpg

Adım 4 :  Toplu iş dosyasını yönetici olarak çalıştırın

Toplu iş dosyasını yönetici olarak çalıştır.png

sonucu görebilirsin

Nasıl-etkinleştirilir-windows-10.jpg

09-10-2019 Güncellemesi : Artık Microsoft toplu iş dosyasının kullanılmasına izin vermiyor, bu nedenle Windows Defender komut dosyalarımı “HackTool:BAT/AutoKMS” olarak algılıyor. Birisi bana sorununu açıklamak için bir e-posta gönderdi: “Yönetici olarak açtığımda, komuta merkezi belirdi ve sonra kayboldu”. Bu nedenle , Windows 10'da Windows Defender'ı devre dışı bırakmanız gerekir   veya aşağıdaki 2. yöntemi deneyebilirsiniz.

Google Plus ile Paylas

About zafer

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder