Recent Post

Contact

Ads 300 x 600

Recent Posts

Recent Posts

Pages

Categories

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Tableti Fabrika Ayarlarına Döndürme Resimli Anlatım

Özellikle tablet kullanımında ilk sırayı çocuklar alıyor. Kullanıcı kitlesini oluşturan küçük bireylerin bilinçsizce tablet kullanmalarından dolayı sıkça karşılaşan sorunları Andorid işletim sistemini geri yükleme ile çözülüyor.
1-Tabletlerin ağır çalışması
2-
Tabletlerin donarak çalışması
3-
Dokunmatik ekranın kilitlenmesi
4-
Android ekranlarında kalan ürünler
5-
Tabletin aniden kapanması
Eğer sizde yukarıdaki gibi sorunlarla sıkça karşılaşıyorsanız bu yazımızla ilgili sorunların nasıl çözüleceğini resimli olarak sizlere anlatacağız.
1-Tablet dondu ise: YENİDEN BAŞLAT
Güç düğmesine 10 sn basılı tutarak tabletinizi kapatıp yeniden açabilirsiniz.(Tablet üzerinde reset tuşu var ise tabletinizi reset tuşu yardımıyla da yeniden başlatabilirsiniz.)
2-Tabletinizi yeniden başlattığınız halde yavaşlama/donma/kilitlenme gibi sorunlar varsa: FABRİKA AYARLARINA GERİ DÖN
Fabrika ayalarına dönmek için «Fabrika Ayarlarına Döndürme» yazımızın devamını okuyunuz.
Tableti Fabrika Ayarlarına Döndürme Resimli Anlatım
Tabletinizi fabrika ayarlarına geri yüklemek için gerekli adımlar aşağıda görsellerle gösterilmiştir. Hazırsanız başlayalım 
Resim – 1
Resim - 1
1.Adım: Ana menüden ayarlar sekmesi seçilir.
Resim – 2
Resim - 2
2.Adım: Sol taraftaki bölümden «Yedekle ve sıfırla» sekmesi seçilir.
Resim – 3
Resim - 3
3.Adım: Sağ taraftaki «KİŞİSEL VERİLER» altındaki «Fabrika verilerini sıfırla» sekmesi seçilir.
Resim – 4
Resim - 4
4.Adım: SD kart üzerindeki verilerde sıfırlanacak ise «SD kartı sil» kutucuğu işaretlenerek «Tableti sıfırla» seçilir.
Resim – 5
Resim - 5
5.Adım: «Her şeyi sil» sekmesi seçilerek tabletinizi tüm verilerinizi silerek sıfırlayabilirsiniz.
Tüm bu işlemlerin ardından tabletiniz fabrika ayalarına dönmüş olacak. Yani tabletiniz ilk kutudan çıktığı haldeki kullanıma dönüşecek.
Google Plus ile Paylas

About zafer

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder